Vândut de edituratrei.ro
Trei foşti ofiţeri CIA, autorităţi internaţionale în detectareadisimulării, vă oferă un set de tehnici accesibile pentru a afladacă vorbitorul din faţa voastră spune sau nu adevărul. Fie cărealizaţi un interviu de angajare sau o anchetă judiciară, fie căvreţi să aflaţi dacă adolescentul vostru a consumat droguri oridacă partenerul vă înşală, aveţi acum la dispoziţie un arsenalde întrebări şi tehnici de interpretare care şi-au dovediteficienţa chiar şi în faţa celor mai versaţi spioni şiterorişti. Bazându-se pe analize complexe ale unor anchete decontraspionaj sau ale unor interviuri televizate cu politicieniprefăcuţi, cartea vă învaţă să puneţi cele mai percutanteîntrebări şi să identificaţi minciuna pornind de la semnele eiverbale (ezitări, generalizări, apelul la divinitate) şi nonverbale(mutarea centrului de sprijin, acoperirea feţei cu palma etc.).„Arta înşelăciunii este tema principală a acestei cărţi, carese adresează unui spectru larg de specialişti: psihologi, avocaţi,judecători, procurori, poliţişti, investigatori, oameni de afaceri,oameni de vânzări etc. -- Ion Duvac, fondator al PsychologicalProfiler AcademyPHILIP HOUSTON (creatorul metodei de detectare a înşelătoriei),MICHAEL FLOYD (specializat în testarea prin poligraf) şi SUSANCARNICERO (psiholog criminalist) sunt foşti membri CIA şicofondatori ai QVerity, companie specializată în traininguri pentrudetectarea înşelătoriei şi analiza profilurilor psihologice. DONTENNANT este jurnalist în domeniul afacerilor şi tehnologiei.CUPRINS:Prefaţă la ediţia în limba românăMulţumiriCât este de dificil să descoperi că cineva este mincinosCursa cu obstacole pentru detectarea înşelăciuniiMetodologia: iată la ce se rezumă totulParadoxul înşelăciunii: ignorarea adevărului pentru a descoperiadevărulCum sună înşelătoriaCele mai solide minciuniFuria mincinosuluiCum arată înşelătoriaAdevărul din minciună: detectarea mesajelor involuntareDacă nu întrebaţi, nu descoperiţiGestionarea înşelăciunii pentru a fi în avantajSă fim precauţiO înşelătorie ca la carteEi bine, şi acum ce facem?Apendicele I. Liste de întrebări sugerateApendicele II. Analiza unui interviu bazată pe modelGlosar
PreÈ›:
Vânzător: Edituratrei.ro
Brand: Trei