Vândut de bookzone.ro
Investiția într-un hotel nu este nici simplă, nici banală. Este însă printre cele mai frumoase, complete și provocatoare aventuri antreprenoriale ale vremurilor noastre. Cu riscuri, beneficii, suflet și multă știință.Din dorința de a demistifica această aventură, se naște, pentru prima dată în România, MIC COMPENDIU HOTELIER – o carte-eveniment, un manual și un instrument de lucru pentru toți cei care doresc să înțeleagă și să pună în practică dezvoltarea unei proprietăți hoteliere de succes.Acest volum este mai mult decât o colecție de teorii sau un album de idei. Este rezultatul a zeci de ani de experiență practică și academică, însoțită de reflecție strategică și pasiune autentică pentru domeniul ospitalității. De la o incursiune pasionantă în industria hotelieră și descifrarea fazelor dezvoltării unui proiect la analiza principalelor branduri internaționale și până la elaborarea planului de afaceri, autorul – un profesionist cu un parcurs internațional remarcabil – își împărtășește cunoștințele într-un mod direct, clar și pe înțelesul tuturor. Christine Schillings, CEO winsed.swiss Români
Preț:
Vânzător: Bookzone.ro
Brand: Curtea Veche